DOPRAVA A PLATBA

֎

SPÔSOB DOPRAVY

  • SLOVENSKO
    • SR KURIÉR NA ADRESU 7€
    • SR PACKETA (ZÁSIELKOVŇA) na výdajné miesto 4€
    • OSOBNÝ ODBER- BA Petržalka (čas odberu po dohode) 0€
  • ČESKÁ REPUBLIKA
    • ČR KURIÉR NA ADRESU 7€
    • ČR PACKETA (ZÁSIELKOVŇA) na výdajné miesto 5€
  • EURÓPA – doručenie na adresu
    • EURÓPA zóna dopravy A- Rakúsko, Nemecko, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko 12€
    • EURÓPA zóna dopravy B- Bulharsko, Chorvátsko, Slovinsko 14€
    • EURÓPA zóna dopravy C- Belgicko, Holandsko, Dánsko, Taliansko, Grécko, Litva, Lotyšsko, Estónsko 18€
    • EURÓPA zóna dopravy D- Francúzsko, Írsko 21€
    • EURÓPA zóna dopravy E- Španielsko, Portugalsko 23€
    • EURÓPA zóna dopravy F- Luxembursko 25€
    • EURÓPA zóna dopravy G- Švédsko 27€
    • EURÓPA zóna dopravy H- Fínsko 30€
  • EURÓPA – ostatné krajiny 33€

Pre info o možnostiach DORUČENIA DO INÝCH KRAJÍN nás kontaktujte individuálne mailom alebo správou na sociálnych sieťach- KONTAKTY.

֎

PODMIENKY PRE PLATBU

  • Akceptujeme platbu za objednaný tovar nasledujúcimi spôsobmi:
    • PLATBA NA ÚČET BANKOVÝM PREVODOM
  • Nakoľko ide o produkty vyrábané na objednávku a na mieru podľa Vašich požiadaviek, možnosť platby formou dobierky neposkytujeme.
  • Bez vyzvania a potvrdenia objednávky prosím objednávku neuhrádzajte.
  • Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť Kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar (po potvrdení objednávky zo strany Predávajúceho).
  • Tovar je odoslaný kupujúcemu až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho

֎

DODACIE PODMIENKY

  • Dodacia doba je uvedená pri voľbe produktu, kde si volíte klasický alebo prednostný termín. Zvolením jednej z možností súhlasíte s uvedenou dodacou dobou.
  • Ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, platí, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní, produkty skladom posielame do 2-7 pracovných dní.
  • Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
  • Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné následné reklamácie z tohoto dôvodu. Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá nejaví tieto znaky. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca. Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je tovar po rozbalení poškodený, ohláste to bezodkladne Predávajúcemu (najneskôr do troch pracovných dní). Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.

info@littlerug.sk

Bratislava