֎
SPÔSOB DOPRAVY
- SLOVENSKO
- SR KURIÉR NA ADRESU 7€
- SR PACKETA (ZÁSIELKOVŇA) na výdajné miesto 4€
- OSOBNÝ ODBER- BA Petržalka (čas odberu po dohode) 0€
- ČESKÁ REPUBLIKA
- ČR KURIÉR NA ADRESU 7€
- ČR PACKETA (ZÁSIELKOVŇA) na výdajné miesto 5€
- EURÓPA – doručenie na adresu
- EURÓPA zóna dopravy A- Rakúsko, Nemecko, Maďarsko, Poľsko, Rumunsko 12€
- EURÓPA zóna dopravy B- Bulharsko, Chorvátsko, Slovinsko 14€
- EURÓPA zóna dopravy C- Belgicko, Holandsko, Dánsko, Taliansko, Grécko, Litva, Lotyšsko, Estónsko 18€
- EURÓPA zóna dopravy D- Francúzsko, Írsko 21€
- EURÓPA zóna dopravy E- Španielsko, Portugalsko 23€
- EURÓPA zóna dopravy F- Luxembursko 25€
- EURÓPA zóna dopravy G- Švédsko 27€
- EURÓPA zóna dopravy H- Fínsko 30€
- EURÓPA – ostatné krajiny 33€
Pre info o možnostiach DORUČENIA DO INÝCH KRAJÍN nás kontaktujte individuálne mailom alebo správou na sociálnych sieťach- KONTAKTY.
֎
PODMIENKY PRE PLATBU
- Akceptujeme platbu za objednaný tovar nasledujúcimi spôsobmi:
- PLATBA NA ÚČET BANKOVÝM PREVODOM
- Nakoľko ide o produkty vyrábané na objednávku a na mieru podľa Vašich požiadaviek, možnosť platby formou dobierky neposkytujeme.
- Bez vyzvania a potvrdenia objednávky prosím objednávku neuhrádzajte.
- Súčasťou objednávky v e-shope je povinnosť Kupujúceho zaplatiť cenu predávajúcemu za objednaný tovar (po potvrdení objednávky zo strany Predávajúceho).
- Tovar je odoslaný kupujúcemu až po pripísaní peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho
֎
DODACIE PODMIENKY
- Dodacia doba je uvedená pri voľbe produktu, kde si volíte klasický alebo prednostný termín. Zvolením jednej z možností súhlasíte s uvedenou dodacou dobou.
- Ak nie je dodacia lehota uvedená pri produkte, platí, že predávajúci dodá kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní, produkty skladom posielame do 2-7 pracovných dní.
- Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.
- Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné následné reklamácie z tohoto dôvodu. Za nepoškodenú, neotvorenú, originálnu zásielku sa považuje iba tá, ktorá nejaví tieto znaky. Za takto vzniknuté škody je zodpovedný dopravca. Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je tovar po rozbalení poškodený, ohláste to bezodkladne Predávajúcemu (najneskôr do troch pracovných dní). Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.